2014. sze 25.

Beköszönő előszó

írta: andusss
Beköszönő előszó

Engem is elért az írás szele. Több éve olvasok blogokat, de soha nem fogtam bele egy saját blog létrehozásába. 
Most sem saját indíttatásként álltam neki ennek, egy egyetemi tantárgy keretei között kezdtem el a bloggerkedést. 

A téma nem is lehetne kommerszebb és kevésbé időtálló. Óriási szenvedélyemnek, azaz a sorozatoknak hódolva úgy gondoltam kritika írásba kezdek, úgyis ki szerettem volna már ezt próbálni. Filmkritikát írtam már, sorozatkritikát nem. 

Szeretném leszögezni, ez nem egy olyan blog lesz, ahol részekről részekre lesz kritika egy-egy sorozatról. Az amerikai szezon kezdetével rengeteg új sorozat kezdődik el, aminek a fele meg sem fogja érni a mid-seasont. 
Ezért csak magáról a pilotról fogok kritikát írni, némi jósolgatással kiegészítve a jövőre nézve. Ezeket a pilotokat amúgy is megnéztem volna, főleg mert az elmúlt években nagyon lemaradtam új sorozatok terén, gyakorlom az írást, és még egy tárgyat is elvégezhetek :)

Az első posztom a képregény imádatomból fog fakad (nem ez lesz az egyetlen), így az Fox Batman-előtörténetnek szánt Gotham első részéről fog szólni. Személyes okok miatt sajnos ez a jövőhétre fog csúszni, viszont addigra már remélem mást is meg tudok nézni. 

A célom ezzel nem a világuralom, az óriási követőszám. Szimpla írás. Ennyi. 


Szólj hozzá