2014. nov 02.

About A Boy - s01e01

írta: andusss
About A Boy - s01e01

Rendhagyó poszt következik. Pilotnak pilot amiről írok most, de a tavalyi szekcióból. Egy kedves ismerősöm hívta fel rá a figyelmemet, és annyira lelkes volt, hogy muszáj volt belekezdenem. 

A sorozat az ugyanilyen című könyv és film alapján készült, én viszont nem is olvastam és nem is láttam még a filmet. Az alapsztori nem bonyolult, egy egyedülálló anyuka és kisfia beköltözik egy mának élő srác , Will szomszédságába. A kis srác különc mivolta lévén barátokkal nemigen rendelkezik, ezért keresi Will társaságát., aki persze vonakodva figyeli a fiú közeledését. Már az első részben kialakul közöttük a barátság, akkor is, bár nem zökkenőmentes a kapcsolatuk, de ebből adódnak majd a konfliktusok. 

Az első két részt néztem meg eddig. 20 perces sorozat, amit sitcomként futna, de inkább van egy feelgood hangulata, minthogy tele lenne poénokkal. Ettől függetlenül én párszor elmosolyodtam a beszólásokon, de nem ettől lesz ez egy jó sorozat. A két rész megnézése után kicsit utánaolvastam a sorozatnak különböző helyeken, és azt vettem észre, hogy nem igazán vannak jó véleménnyel róla. Nekem viszont kifejezetten tetszett. Természetesen nem egy világmegváltó sorozatról beszélünk, de teljesen korrekt a maga aranyos módján. 

A főszereplő srácot játszó David Walton a szokásos szerepét hozza, illik rá ez, a kisfiú viszont vegyes érzelmeket váltott ki bennem. Egyszer tetszett, ahogy mindenképpen része akar lenni Will életének, de egy ponton túl már kicsit idegesítő. Mini Driver angol akcentusa pedig szerintem egyáltalán nem illik bele a környezetbe, de ez csak egy kisebb probléma. 

Alapvetően tetszik, amit eddig láttam, az első évadot pedig pótolom minél hamarabb. 20 perces a sorozat és 12 részes. Nem kell benne mély gondolatokat keresni, de szerintem megvan a feelgood hangulata, ami miatt érdemes nézni. 

Szólj hozzá

sorozat pilot about a boy david walton