2014. okt 03.

Gotham s01e02 - második blikkre

írta: andusss
Gotham s01e02 - második blikkre

Én kis naiv még azt hittem, hogy itt nagy átívelő szál lesz, ami körbelengi majd az egész évadot. Gondolhattam volna, mégiscsak egy nagy országos csatornán megy. De sajnos én már csak ilyen vagyok.

Minden héten egy ügy. Ami végül is természetes. Ami pozitívum, hogy legalább összekötötték a Wayne szülők gyilkosának hajszolásával. Selina Cat is bemutatkozott kicsit, illetve Bruce-ról is kiderült néhány dolog, de eddig nem tűnik igazán érdekesnek. Maga az ügy olyan semmilyen volt, plusz elég könnyen megoldották. Azért a jövőben arra oda kellene figyelni, hogy ne ilyen lebutított bűntények legyenek, mert ez egy idő után nagyon unalmassá válhat, főleg, hogy ha a főbb dolgokból csak csepegtetnek nekünk. 



A gengszter oldala a résznek nem igazán tudott lekötni, talán annyira volt jó, hogy megmutassák milyen sötét dolgok történhetnek a városban, és annak igazán nagy következménye lesz, ha valaki nem mutat lojalitást. 

Pontosan még mindig nem tudom megmondani, mit akarnak a végére kihozni, de ha az egy hét/egy ügy dolgot meg tudják úgy oldani, hogy közben halad maga a sztori is előre, az ügyek sem lesznek rém egyszerűek, plusz kapunk a képregényből is morzsákat (pl. Arkham), akkor érdekes lehet még ez az évad. Azzal, hogy ilyen bizonytalanság lengi körül, megnyerték a kíváncsiságom, szóval maradok még egy darabig. 

Szólj hozzá

sorozat batman gotham s01e02 bruce wayne catwomen james gordon